ა​ნგარიშსწორება

 

ძვირფასო მომხმარებლებო,

ჩვენ გთავაზობთ ანგარიშსწორების მარტივ და მოსახერხებელ რამდენიმე საშუალებას:

 

1. ბარათით გადახდა

2. გადარიცხვა

3. განვადება

4. მაღაზიაში გადახდა

ბარათით გადახდა ონლაინ

• ანგარიშსწორებამდე აუცილებელია:

• შეკვეთის გაფორმებისას აირჩიეთ " ბარათით გადახდა ონლაინ" , რის შემდეგ თქვენ გადახვალთ ბარათით გადახდის გვერდზე , შესაბამისი ველების შევსების შემდეგ თქვენ ანგარიშსწორება შეგეძლებათ.

 

 

გადარიცხვა (ბანკში ინვოისით)

 

 

• ძვირფასო მომხმარებელო, თუ თქვენ გნებავთ ისარგებლოთ ბანკის გადარიცხვის სერვისით და ამ მეთოდით შეიძინოთ ნივთი, თქვენ უნდა მიწეროთ ჩვენი გაყიდვების მენეჯერს მეილზე: m.shergelashvili@geosmiley.ge და მოითხოვოთ ელექტრონული ინვოისი, რათა მითითებულ ბანკის რეკვიზიტებზე გადარიცხოთ თანხა.

 

 

 

 

    განვადება

 

ჩვენ ვთანამშრობლობთ შემდეგი ბანკის მომსახურებით:

 

• თიბისი ბანკი

• კრედო ბანკი

 

ძვირფასო მომხმარებელო, თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ ბანკის განვადებით ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად!

ამისათვის საჭიროა მოათავსოთ სასურველი პროდუქტ(ებ)ი კალათაში, გაიაროთ მარტივი შეკვეთის ფორმა, რის შემდეგაც გადახდის მეთოდებში აირჩევთ სასურველი ბანკის მომსახურებას. ამის შემდეგ აგრძელებთ ბანკის გვერძე განვადების მოთხოვნას. დადებითი პასუხის შემთხვევაში ჩვენ სახლში მოგართმევთ სასურველ ნივთს!

 

 

  მაღაზიაში გადახდა

•თქვენ შეგიძლიათ საიტზე პროდუქციის შეკვეთა/რეზერვი, შემდეგ კი მაღაზიაში მისვლა და ადგილზე გადახდა.

•რეზერვი ნარჩუნდება 2 სამუშაო დღე

•ადგილზე მისვლამდე, თქვენ უნდა გაესაუბროთ ოპერატორს და დააზუსტოთ, რომელ ფილიალში არის შეკვეთილი პროდუქცია.